12 Nisan 2015 Pazar

Slender: The Arrival Oyunu full incelemesi

Birkaç yan karakter Slender Man olarak ima olduğunu mevcuttu. Sadece İnce Man görünümünü istemi olabilecek herhangi bir düzeyde hareket Çünkü, her zaman cevap orada olduğunu hissettim, ama oldukça hep birlikte parçalarını asla. Yeni alanlar ile, bu gizemin bazı gitti ve Slender Man bazı uhrevî varlık olarak kurulmuştur. Bu eğlenceli biraz kaçırıyor ve İnce şimdi o akla yatkın içinde evrenin açıklama olmadan, vb olmak nasıl geldi diye, daha önce olduğu insanlar, saldırıları niçin hakkında sorular bol yükseltir, onun gizemi sadece biraz kaybeder.

Buna rağmen, Narin: Varış hala derimin altında aldım. Ben daha önce olduğu gibi kendisine oldukça sıcak değilim, ama bu benim gerçek hayatta sızmış oluyor ürkütücü bir deneyim. Şimdi, uzun araba sürmek ya da gecenin ölü bir seyrek nüfuslu bölgede olduğumda, ben ışığın pırıltısını yakalamak edeceğiz ve kalbim İnce Adam benim çevre kenarında olabileceği düşüncesiyle kekeme olur. Yapabileceğim tüm dönüp ve yürümeye devam olduğunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder