18 Nisan 2015 Cumartesi

We Are Doomed inceleme

En iyi ikiz sopa atıcılar heyecan erişilebilir bir türlü içine gerginlik ve yaşam çevirin. Doğal etrafında uçan ve giderek sayısız gemilerine ateş gibi vurulduktan kaçınarak hakkında tatmin edici bir şey var. Eğer dar düşman sıkı bir blob kesti olarak gemi ile iğne Threading canlandırıcı ve silahını ateş için diğer joystick'i hareket sırf hareket neredeyse varolmayan giriş bariyeri yapar. Çünkü basit bir kavram ve oynanabilirlik kolaylığı, ikiz sopa atıcılar esnek bir tasarım alanı, zahmetsizce yeni fikirler ve kavramlar herhangi bir sayıda tutabilir birini işgal. Mahkum mısınız Biz tür hakkında çekici ve kendi başına tatmin edici bir tetikçi yapmak için geçerlidir ne alırken ne yazık ki, bu, yeni fikirler ve öngörülebilir düşman yerleştirme eksikliği sayesinde varlığını haklı çıkarmak için başarısız olur.

Mahkum mısınız Biz mükemmel bir ilk izlenim, çarpıcı görsel-işitsel sunum sayesinde yapar. müzik ve arka Bir Yak oyunu bulmak istiyorum ne benzer sinestezi bir trippy dokunuş vermek ise düşman ve animasyonlar, Gündelik Shooter yer aldı çarpıcı pürüzlü, soyut estetik aynı tür oluşturmak için birleştirir. Biz sadece hiç Mahkum bir estetik sesi özellikleri mısınız olsa da, küçük, akıllı yollarla oyunun mekaniği ve ilerlemesi ile sigortalar. Bu arada bu inceleme ile birlikte gta 5 pc inceleme'sinede bakabilirsiniz,Ana sahnenin dönen pembe ve mor bir yıldızlı işaretlenir düzeyin sınırları, clean zemin ile yan yana. Eğer bir dalga temizlediğinizde, pinkness uzakta temizlemek için düşmanlar yeni bir tur sunmak için döner önce engulfs alanı olarak bir an için mendil. Sizin lazer silahı o kenarlarında müthiş oluyor sanki, büyük ve güçlü görünüyor.

17 Nisan 2015 Cuma

Mortal Kombat X inceleme

2011 yılında yeniden başlatma ile Mortal Kombat turnuva düzeyinde rekabet layık birine bir meraklı dövüş oyunu serisi olgunlaştı ve Mortal Kombat X, biz onun mücadele sistemi evriminin bir sonraki adımı olsun. Böyle mücadele tarzı değişimleri ve dayanıklılık metre gibi yeni özellikler önce ve bir kavga sırasında dikkate size daha fazla vererek, kaos geliştirmek. Mortal Kombat X kadar ilerleme söndürme sistemindeki açısından yaptığı gibi, serinin diğer dayanak özelliği aşamasında büyüdü. Ölümler ve diğer korkunç saldırılar serisi 'goriest henüz, ve bunların hepsi şakşak kategoriye girer ise, sen nedeniyle ekranda saçmalığa güldürecek bol vardır.


Mortal Kombat X hikaye modu ve bir düzine klasik karakterlerin karşılığında açıktır serisi 'mirasını, onadı. Bir kez daha, odak alemlerde, yaşlı tanrılar ve insanlık arasındaki savaş olduğunu. Eğer umut kadar olmasa da Earthrealm, iyi adamlar, yan tarafında bir kaç yeni yüzler tanıtımı şeyler canlandırıyor. Johnny Cage ve Sonya Blade kızı, Cassie gibi eski karakterler, yavrular dahil, fakat Takashi Takeda (Kenshi oğlu) ve Kung Jin hariç (Mortal Kombat en irfan kalıp sert hayranları için ilginç olma kanıtlamak olabilir Kung Lao genç kuzeni), çoğu kendi akrabalarına çok benzer ve sonuçta anlamlı bir şekilde öne başarısız. Bu arada Ultimate Assassin 2 oynamanızıda öneririz.

Neye bakıyorsun ?!
Yeni kötü adamlar bir avuç "taze" olsa da grotesk visages açıklamak için en iyi kelime olmayabilir de vardır. Böyle D'vorah gibi böcek ve gunslinger Erron Siyah gibi karakterler serisi 'yaşlanma liste yeni kişilikleri enjekte ve yeni dövüş stilleri tanıtmak. Örümcek gibi kollarını D'vorah grevler sırtında o bahar, Erron Siyah silahları kullanır, ve Ferra Torr denilen mücadele ikilisi sırtında tepesinde bir hantal hayvanı komutları küçük bir kız oluşur. Savaşın her iki tarafında yeni karakterler kendi hizip içine sığacak, ama onlar önceden varolan karakterler orijinal kreasyonlar, yerine türevler çünkü genel olarak, en önemli olan kötü adamlar var.

14 Nisan 2015 Salı

Gta 5 pc hileleri

Genel hileler
Sarhoş Modu: 1-999-547-861
Patlayıcı Saldırıları: 1-999-4684-2637
Hızlı Çalıştır: 1-999-228-8463
Yangın Çıkartıcı: 1-999-462-363-4279
Ölümsüzlük: 1-999-724-654-5537
Max Sağlık ve Zırh: 1-999-887-853
Arama Seviyesini kaldırın: 1-999-3844-8483
Şarj Yeteneği: 1-999-769-3787
Skyfall: 1-999-759-3255
Slow Motion: 1-999-332-3393
Paraşüt: 1-999-759-3483
Sarhoşluk Hilesi: 1-999-547-8618
Yer Çekimi Hilesi: 1-999-356-2837
Kaygan Arabalar: 1-999-766-9329
Ağır Çekim: 1-999-757-966
Araç hileleri
Rapid GT: 1-999-727-4348
Sanchez: 1-999-633-7623
Comet: 1-999-266-38
Limo: 1-999-846- 39663
Stunt Plane: 1-999-2276-78676
Trashmaster: 1-999-872-433
Buzzard: 1-999-289-9633
PCJ-600: 1-999-762-538

13 Nisan 2015 Pazartesi

Titan Souls Oyunu Rehberi

Galip ses efektleri bir yana, Titan Ruhlar 'çok tasarım hayal kırıklığı anticlimax yol açabilir. Bir yüzme Leviathan bir tek vuruşla sizi öldürmek olabilir gibi, bu yüzden de bir göz açıp kapayıncaya içinde cinayet olabilir. Sadece saniyeler savaştan sonra bir iyi zamanlanmış ok atış kötü adam aşağı getirmek ve böyle basit bir çaba üzerinde vurguladı neden merak bırakabilirsiniz başlar. O kadar zor - kolay kadar. Eğer iyi kullanmak için bu oyunun dersleri koymak zaman doğal yerine, ama sekiz ya da dokuz farklı patronu savaşları sonrasında, her kavga sona erecek biliyorum: Birçok girişimde yapacak patron düştü - çok çok, ve bir kaç sinir bozucu kez çalışır - Eğer başlamadan önce eylem biter kesin atış teslim edecek bunun üzerine son bir seferde önce.

Titan Ruhlar zorlayıcı olduğunu ve neden olduğunu - değil kadar. Ne onun sonuca yaklaştıkça ilginç bir fikir parlaklığını kaybeder gibi başlar, ve onunla birlikte, ödül duygusu. Başarı video oyunları kendi ödül olabilir, ancak Titan Ruhlar 'distile formülde, ortaya çıkarmak için tek gizem karşılaşacağınız yanında sahip titan davranıştır. Bu karşılaşmalarda bazı akıllıca tasarlanmış, ancak oyunun içsel kemer sıkma maskelemek için zeka o kadar büyük değil. Titan Ruhlar da, açıkçası, çok ilginç değil yapısal ödülleri sağlar. Sert modu; Çalıştırmak veya atlatmak değil hangi bir mod; size her patron yenilgi sadece mahrem olan bu size speedruns ve nihai ustalık gelişmek sürece dönmek için çok sebep vermeyin, ne de son ortaya etmez,: sadece yaşamak için bir hayat var olduğu bir mod resmen oyun yenmek için gerekli değildir.

12 Nisan 2015 Pazar

Slender: The Arrival Oyunu full incelemesi

Birkaç yan karakter Slender Man olarak ima olduğunu mevcuttu. Sadece İnce Man görünümünü istemi olabilecek herhangi bir düzeyde hareket Çünkü, her zaman cevap orada olduğunu hissettim, ama oldukça hep birlikte parçalarını asla. Yeni alanlar ile, bu gizemin bazı gitti ve Slender Man bazı uhrevî varlık olarak kurulmuştur. Bu eğlenceli biraz kaçırıyor ve İnce şimdi o akla yatkın içinde evrenin açıklama olmadan, vb olmak nasıl geldi diye, daha önce olduğu insanlar, saldırıları niçin hakkında sorular bol yükseltir, onun gizemi sadece biraz kaybeder.

Buna rağmen, Narin: Varış hala derimin altında aldım. Ben daha önce olduğu gibi kendisine oldukça sıcak değilim, ama bu benim gerçek hayatta sızmış oluyor ürkütücü bir deneyim. Şimdi, uzun araba sürmek ya da gecenin ölü bir seyrek nüfuslu bölgede olduğumda, ben ışığın pırıltısını yakalamak edeceğiz ve kalbim İnce Adam benim çevre kenarında olabileceği düşüncesiyle kekeme olur. Yapabileceğim tüm dönüp ve yürümeye devam olduğunu.

11 Nisan 2015 Cumartesi

Pillars of Eternity incelemesi

Clone veya saygı? Eternity Kapısı Baldur / 'Buzyeli Vadisi Pillars yadsınamaz O formülü yakından hews. Ancak seleflerinin saflarında, Onun durumu, bir zaman hayal ne zaman kör sadık az net gibi baskın oyuncu izometrik rol yapma oyunları. Işkence ve Baldur Kapısı II, sağ üst bilgisayar RPG hiyerarşisinde kalır: tüm karmaşıklığı için, direkleri Eternity dar yolu yürümek zaten Planescape dayanılmaz dahil, büyük türü geçilen.
Yeterince "klonu" daha "saygı" ucu kendinizi kepçe - - Seni, hem de açıkça nostalji düğmesine ifade gördüğünüz gibi, ben daha özgün onun fantezi evreninde kendimi kaybettim Pillars yanı sıra hayal kırıklığı azaltmak ve kendimi tanımlamak, duyuyorum hızı savaş hakkında ayrıntılı bilgi ile hareket. Planescape ve Baldur Kapısı kendi ayakları altında, ve gönüllü tehdit tünemiş onları değiştirmek için değil iken, mesajlar yüksek çıkarları Bu. Ancak bu nostalji ve dikkat çekmek için aşinalık dayalı, bir kaç saat içinde ilk. Bu Dungeons & Dragons oyunu, ancak ırk, sınıf, ve önde gelen bir adam, ya da açık tarihöncesi seçerken anında bir kadın karakter yaratma etkisi yoktur. Bu tür şapka ve başlıklar gibi kombine orijinal ırklar gibi tanrısal engelleri giymek için bir kask gibi elfler ve cüceler eski ortak unsurlar; Böyle desteklenen büyülü sihirbazı açılış silahlı saldırılar olarak Barbara standart ve her zamanki meslek, şifre odağı ayarlar.
Bu zindan ve tarama gerekir.
Bu adım dünya olduğunu ise, aslında, hatırlatmak ve eşit derecede rahat sanatsal varyasyonlar, kullanmak için önce ziyaret yeri biliyordu. Siz ve sizin diğer parti üyeleri - Eğer altı kadar götürmek her zaman - kılıç, şiş, matkaplar, ve diğer ek silahlar veya arequebuses donatabilirsiniz. Soundtrack besteci Michael Hoenig en güvenilir Kapısı Baldur müzik hatırlıyorum, ama uberdramatic Burana gibi arpejler Carmina savaş sırasında alkış ve vahşi rüzgar duymak, onu ayırt etmek olur. Sen kurtlar, perspektif içinde, dev ve haydutlar ormanların ve navigasyon çayırlar ile dolu senin parti kurşun, ama sadece eski makineler sütunun karanlık ve ürkütücü ruhları ile uğraşmak zorunda.
Tanrım, Woedi, bu evrenin farklı olduğunu, Berathen ve Magra gibi isimler taşıyan ve onların takipçileri iman, büyük etkisi ile yaşamak ve ölmek. Yani, görmek ve bazı bedensiz ruhlar ile etkileşim - doğaları tematik tahıl takip çünkü Eternity Sütunları, onların hizmetkarları tanrılar etkisi hakkında bir öğretici bir hikaye anlatıyor. Gözlemciler, vatandaşların özel en iyi oyun geçmiş halk masalları harita üzerinde işaretlenmiş içinde sıkışıp kalırlar gibi, bazı becerileri bir arada bulunabilir. Arzu ve kendine yeten ve daha sonra bu hikaye "geliştirici Obsidian çiçekli dil canlarının başarıları ve kendi anılarını yeniden yaşamak toplanan, ama büyük yarar. Bir katil olurdu, folyo-Berry toplayıcıları Masalı" şeklinde ortasında şekli bilek ve bacak iniş yakalar . Göğüs, sırtında düşen "küçük bir çocuk hakkında bir hikaye umuduyla, Sihirbazın Çırağı piroteknik ustaları diyor:" dışarı kalabalıktan kısa bir süre sonra usta bir dev gümüş ejderha patladı ve hiçbir gösterinin yıldızlı onun binlerce tamamlar "Böyle ana hikaye boya rengi gibi. temel şekiller, kısa, canlı hikayeler çizin.
Yine maceracı karakter yaratma lokali Alış eğlenceli bir deneyim sağlar.
Oyunun sözlü ve sonsuzluk Pillars, ancak uzun bir geçmişi olan kişisel hikayeler bastırmak savaş ve kurgusal kelimelerin dolu, "Fones oldu" damping ve Obsidian tablo Lore kazık varsa, bu yeni zirvelere anlaşılan yoğunluğunu alır "ferconyg." güzel mektup: "Ben bu kadar boyunları bükük duyuyorum ve dalkavukluk için kelime konuşabilir olarak giymek?" Eğer İncil ilahisi ikna Eğer ağlamak için bir dua yazarı güzelliği acıyor olduğunu. Fakat aynı zamanda ses düzenleme senaryosu için ihtiyaç olduğunda başarı boğulma odağı kaybetmek çok kolaydır vurguluyor. Eternity Pillars, karakterler insanların söylediği gibi, do not speak, ama bir yazar olarak rolleri birkaç kez uzun cümleler gerektiren ses yeterli miktarda nefes için duraklama yazmak için. Eğer başlamadan önce komisyon yönünü dublaj dahil açıklayıcı bir diyalog, alabilirsiniz - Bu konuda, ve onlar doğru tarifi sahneyi yansıtmayabilir. (Ses oyunculuk ile yazma, örneğin, aksi takdirde yok duygusal durumunu görebilirsiniz.)
Sonunda, sonsuzluğun onların çelişkili eylemleri Pillars avantajları, aynı karakterler duygusal bağlantı Dragon Age ilham yok: Origins yapar. Bununla birlikte, onların hikayeleri ve annemin keder birçok ilgi en önemli idi. Bunun gibi bu hikaye şifreleme bana çok gizemli ve benim geçmiş açıklandığı gibi, ben daha çok çocuk ve anneleri, refah ve onların özveri taşındı. Oyunun ağır hollowborn ruhu olarak bilinen arazi boş geminin olmayan çocukların doğum içerir. Eder adında güzel bir savaşçı şeklinde Anne Kederli büyüyen sosyal güvenlik açığı değil, kişisel verilerin dokunuş muhtaç temel sorun ortasında ev tarzı çekicilik sağlar.
Bu adım dünya olduğunu ise, aslında, hatırlatmak ve rahat sanatsal varyasyonlar kullanmak için, önce ziyaret yeri biliyordu.
Komple oyun sistemi ve bu Tanrı-dolu dünyada yolunuzu örgü bir dizi. Örneğin, görev dizi onların kurban, ya da en tartışmalı araştırma yöntemleri büyülü bir tür ruh desteklemeyen rağmen sanatoryum animancy zaman oyunda çeşitli hizipler kendini koymak rahatsız edici kana susamış Druidler denilen nasıl bir görünüm elde izlerken. Eternity Pillars hep ben değişken hesabı tanıtıldı olmasaydı işim, oyun bittiğinde, her iki durumda da zaman başarısız birkaç görevler ve macera komik açıklanamaz güncelleme faaliyet oyunu bitirmek bile başarısızlık durumunda ulaştı kendi sistemini takip etmeyin. Yine, sevinç kılavuzu sosyal gelgitler senin çekimin etkisi sonucunda, dünyayı görmek için eğer. İyi bir kulak sonsöz gezi özetler ile Polonyalılar sona erdi. Sizin kararları, çıkıyor (imalar için direkleri potansiyel sonuçları ve) oyun ötesine etkileri vardır.
O savaşta Eternity iyi Excel® Pillars olduğunu. Eğer savaşa parti öncülük yaparken, oyun (varsayılan zaten) duraklar ve saldırı düşman ve kapıları Sihirli Moda Baldur komutu yolumuza-i yenileyebilen bir kaç taktik kararlar duraklatmak için. Zamanla, katalize ve savaş patlak verdiğinde, o silah bir duygusal çağrı olacaktır eyleme beyninizi kaydırmaya ilahiler organizasyon parmak duyuyorum. Senin rahip meslektaşları kutsamanla Sen, diğer partilerin üyelerinin portresi tıklayın arılar büyücü parmakları yangın çağrı hedefleri ve görevleri sürüsü şövalyeleri. Daha önce yaptık, ama güzel bir arayüz sütun "dikkat ve tıklama minimize taktikleri tutar.
Eternity Pillars bilgeliği ile tombul, ancak anlatmak için bazı iyi hikayeler hala vardır.
Dayanıklılık There Sütunları akranları dışında bu sistemi yapar. Her savaşçı kendi sağlıklarını yönetmek gerekir iken, uzun vadeli iş; savaşta devam gücü bir kez daha acil sorunlar. Hasar alarak ve o kaçmak zorunda kadar savaşın sonuna kadar, o başarısız olunca karakter direnç seviyesini azaltır. Hala kuru ile tüm taraflar için sağlık çalıştırmak için gereken ancak bu, bir oyun, çok kibirli, ama ölü değil kalır. Tek sorun dönüşebilir keskin kaydetmek ve yeniden eski RPG tatsız döngüleri; Direnç tabaka sadece devam, şehre dönmek, ya da kamp yol boyunca dinlenmek için yeterli zamanımız yok tutar izin gerekiyor uyku Sonsuzluğun Pillars çağırdı. Yani Pillars çağrı, ya da bu taktik sizin olamaz anlamına gelmez. Oyun ilerledikçe Aslında, en sıkıntılı düşmanları Downing daha fazla yol kazanmak sonuçta size çeşitli yöntemler, devre dışı güç zayıflama veren yerine zarar ham hasar koymak, ve olabilir.
Eğer macera Caed Nua, kişisel kale içine bir kaç saat kazanmak Eğer bu düşman bazı kalıntılarını bulacaksınız aşağıda. Erişim haklarının ilk bit, gayrimenkul eski biridir, ve onların devlet için isyan önemli temel tutmak zaman. Gibi zaman tüccarların ürünlerini satmak isteyen, ancak daha fazla iyileştirmeler inşa gibi, toz ve kişilik kütüphaneye gitti. Çıplak Caed portalı da çeşitli etkinlikler bir misyon için bekleyen parti üyesi atamak için kullanılan, kapalı Eller ve o bakır bagful ve belki bir kaç taş veya knicknacks ile geri geliyor. Korumak ve yeterince basit çalışanların çalışabilir düşman araştırmacı tutmak için, hatta tek bir tıklama ile, zaman kışla.
Kalenin altında derin zindan rağmen oyun zamanı çok anlamlı bir yol değildir; ve öncelikle kozmetik ve atmosferik ve artan etkisini yansıtmak için çalışıyoruz. Bu fark çok daha hayati sistemler olduğunu, Dijital Snowglobe takdir demek. Bildiğim kadarıyla görsel detaylar gitmek gibi, ancak, bu konuda bazen ince ve etkileyici Eternity taşlarından biri. Gibi benim en sevdiğim küçük dokunuşlar biridir, ama ben bakım belirli bir düzeyde büyük takdir öneririz. Uzun bir süre için çeşitli kozmetik hayvan kazanmak, ve bir noktada, ben minyatür Wurm mutlu sarı laboratuar olduğunu tercih. Biz Brackenbury boyunca ona cesaret denilen ben, bir küçük ama şık bir görünüm verildi ve kalbim sıcak olduğunu bilerek, lütfen unutmayın.
Nereye bakarsanız, ben kötü hissediyorum.
Ancak takdir hizalamak için ayrıntılar yokluğunda, bir oyalama açabilirsiniz. Bu özellikle diyalog misgendering, hatta belirli çevresel verilerin eksik açıklamasını anlamına gelebilir bir partiye yanında duran konuşma, simgesine tıklayın. Diğer tuhaflıklar ile bıkmak kolay, ama biz böyle, göz ardı edilir gibi, kurtarma onların mal ticaret sekmesi eksikliği açısından satıcıya verilen tüm önemsiz gitmek zorunda. Büyük hata, ama aynı zamanda kesilebilir. O ortadan kalkmıştır gibi, aşağılamak, benim geçen neden pasif etkileri kaldırmak için envanter büyük çifti tıklayın. Ancak, etiketleme gereksinimleri ötesinde bilginin doğası sorunları bile kullanılan tek slayt bakmak neden olmaz.
Ancak bu, sana bir şey göstermek, ben oldum yerlerin size hatırlatmak ve hem sizi beklemeyin entangles eğer, onun hayal gücünü kaybetti ve oyunun ritmi ile yakalandı zaman bu soruların gözden kaybetmek kolaydır, ve sonsuzluk Pillars kolay sonra. Bu değişmez gelecek, ama bu hikaye bu kadar övgüye ambalaj içinde sürüklenip bazı eski tuzakları - arada - ve kendi küçük oluşturun. Kolay, ancak bu tuzaklar ve küçümseme ile tanrıları atlatmak ve nerede iyi göstermek de bir dünya kazanacak, ve kendi yolunu oymak için size kalmış olabilir.

9 Nisan 2015 Perşembe

Dark Souls II: Scholar of the First Sin Nedir oyunun inceleme bilgileri

There is a short work, R2, a faucet, a greatsword had a great swing and Aldie, known as the First Sin Scholar nauseous, went down fierce gust of wind. fighting took five attempts. In the wild, they burned alive even when standing so close Scholar NPCs also chipped fearless - I was still surrounded by the ghosts. I covered a dead enemy's armor, Smelter Demon, one of the countless moments threatened to break my spirit Dark Souls II half. Aldie and disembodied ghost is good, and while he gave his last lecture to the bad qualities stood in an empty arena. And Dark Souls II and, finally, really was right at that moment I saw each other.
In the game, there are only two ways to Aldie on his first appearance, said: "This scheme over the world, or destroy it." This brief Spirit's ethos. There is nothing so simple explanation or any winner or his subsequent dialogue suggests that there is nothing in this world or saving people or aspired goal. These Dark Souls II world power distribution and more about the fact that the caller has an iron prices victim requires difficult decisions have a digital way of life shows that only. There is no hope left implies cowardice. With this power and glory are no shortcuts or easy ways accepts comes a great cost. And he acknowledges that most will inevitably fail.
City pools are just bad times.
From this software was one in the mind for their players. But I'm not what I had in mind standing in this arena.
What happened Whiplash had in mind.
You know Whiplash: Terence Fletcher, chief of the world's worst jazz drums as Cave Johnson with this film. In particular, blood misuse months after errors and broken bones and a final, cruel joke, pouring the last scene drum kits, in, Neiman, even goes to his set and one improvised continue Set biggest music performances ever filmed. Right before the final notes, he and Fletcher them share a quiet view. "Now I understand."
After three games, hitting the wall on the 30-hour mark, Dark Souls II: it took comfort: At the end of the first sin of knowledge that every good teacher should in this way, I stopped screaming and began teaching. Go not constant awareness - the last trip I felt safe and familiar at any moment a new enemy, a new reaction to obstacles, was imbued with danger sign, get ready to face what is always around the corner closer to the endgame. A dragon, a knight instead of waiting for you. Before the enemy can shoot arrows with a high ground where, peppered with Molotov your way. Pursuer red ghost and I thought now that's just about everywhere there are safe once placed in the common aggravations and sometimes just an extra kick to the teeth, where already overwhelmed.
Revisiting a higher level in the old steps, and often with better gear and much more hostile enemies still find it possible to punish arrogance. A Chloranthy Rings would be a shortcut to +2, you then, state creation shield beautiful it zipline goes I just bonfire to kill a knight for access to know that a certain room trader, remember, I'm a saferoo? Probably there are not anymore. I know they exist several of the players wired safety nets, and even experts in the game with the same care as we did for the first time in any case be doling out harsh lesson in pain and frustration by not coming just how devious I have no idea.
Where the crown, the king had no?
And so, once again, every Dark Souls II player is on equal ground. First Sin players all information before I saw this great place to say once again returning only possible enthusiasts, weak and they do not know what to expect, how do you know them battle. Their new-game-plus advantages window, complete the application for the reorganization of the layout and flow of the game to go heavy price but valuable techniques. These add-ons to access no longer appears in the inventory with the keys magic, instantly accessible own after Primal Flames, but hidden in the game's most evil place, much more worthy of three Herculean task couple goes to the now fully integrated crown now have to be into their story The path weaving King Vendrick times, and as a tool to eliminate all Undead If C.
Decent: This word is an important one. After 30-hour idea was feeling the wall never continued impulse during this cold rehearsal, part of the problem I faced, because ultimately, I fight for the world was trying too vague to recover so oppressive what that did the next task seems more futile. The first sin ever so subtly information sweetens the pot. was showing graphically the last gene dark, wavy impressive ruins of the settlement deserted after hours, on 60-fps not been able to inspire a sense of awe pre-series consoles had been converted into hours. I do not feel every movement you make console struggling to keep up heavy fine in your hand even closer now that he is an invisible blessing. Each new environment, even poison laid waste by thick clouds, or feels like a place worth staying alive lava, drowning is a place waiting difference intricate details. pale sunlight gleaning a shield texture, neon plant and magicians reflection 'magic reflecting off the water - you can find them is drawn to catch a brief moment of respite yourself now has the details. Given that PC gamers have been developed since it first came out with every new informal modes have enjoyed this privilege. For them, this will be an example of a revision added nuance rather breathtaking, but whatever, is an improvement.

Bastion Oyunu detaylı incelemesi

Ben onlar beni yakaladı ki, ben ilk kez geriye bakmak itiraf, bu yüzden fark yönleri gibi popüler oyunlar bültenleri olmayabilir keşfetmek için bana izin eleştirdiği kadar yaşamak mümkün oldu. PlayStation 4 sürümü Bastion, ben sık sık kıyamet yol kendisi dünya (ve biraz yorgun) paralel kolay ve Cormac McCarthy'nin romanları, oyun birçok sallıyor, master ve bulunan McCarthy en gore-batırılmış kan Meridian Kid karakteri aynı adı taşıyan karakteri hatırlıyorum.

Zaten birçok sistemlerinden biri iseniz zaten Bastion bu Vita, Xbox 360 çok kolay, hatta Google Chrome'u olsun, bu ayrıntıları fark edilemez, en azından eğer sahip süslüyordu. Hiçbir şey ama PS4, aynı zamanda çözünürlük değişmedi beefier desteklemek için yükseltmeniz gerekir; Sen Sahra kalıntıları ile gezilerine blok ve onları vurmak için yeni bir silah açmak için yeni canavarlar bulabilirsiniz. Bu seri ilk bağımsız oyun platformlarından biri 2011, aynı izometrik kesmek yazında halkın ön planda hala ve oyun pazar araştırması çizgi oldu


Olaylar dünya yıkıcı oldu, ama çocuk insanlar şık bandana değer tamamen olmadan değildir.
Hiç Bastion oynadı öncesi ve PS4 ve evet, Bastion McCarthy ağır ilham var berabere neden. Biz atlamak için bu fırsatı kullanmak, ancak ciddi deneyim boğmak yoksa. Bu başlangıçta bilinmeyen dünyanın bir işlev dünyanın geri kalanıyla çürümeye toprak olmadan, bir felaketten sonra yıkılır, ama Appalachian ağaçlar olabilir; Kısmi ret Onun imha, yerine düşen dünyayı geçerse - dünyanın etkileyici bir çeşitlilik bulunan neredeyse kendinden geçmiş el-boyalı renkli Bastion ile. Darren Korb tüm fantastik film müziği ile örgü ve yaklaşık dört yıl sonra kaydetmek için kullanabilirsiniz, böylece güç bazen hala.

Bastion ama büyük ölçüde taze ve ilgili anlatı hesabı kalır. Kan Meridian gibi, çocuk diyor, ama New England vaiz ve Bourbon Street jazz 18. yüzyıl az tonlama ayrı bir hoparlör asılı bir kalesi olarak bilinen bir merkezi geçecek. O sadece Kid neden yol mizah ve eylem ve yay kuvveti her kombinasyonu dozunu gerçekleştirir ve seslendirme sanatçısı Logan Cunningham, her şeyi ekler iter. Stranger Bastion Kid basit bir ifade ötesinde noktaya bizim hikayesini anlatıyor izin etkisine sahiptir.


Orada hack ve acımasız bir yeri vardır, ama en yoğun seviyeleri bazı basit, dengeli bir yüzeye kalmak gerektirir.
Ben yanlışlıkla dünya çöktü kenarı ile Kid careening overzealous atlatmak gönderildiğinde, diyor, "Ve bu yüzden sadece şaka ... çocuk ölümüne düştü." Onlar benim cebinde South Texas, Logan bu kadar keskin fırça yerli, onlar girdiğinde ben yanlışlıkla bir çocuğu gönderdi "Kırık bir kalp kırmak." O ben o konuşmasında kullandığınız zaman, Bastion sürümünü (şeyler cehenneme gittiğinde herkesin vardı çalışmak için) diyor "Bazen sadece söylemek için çok fazla değil." Süperdev Ağrı dünyayı, söylemek görünüyor tür anlar yarattı diyor, ama işler her zaman da zaman çatlama neden onların kasvetli bir gülümseme var. Ve iyi bir ders var.

Estetik sofistike olmasına rağmen, sadece oyun tasarımı geri kalanı gibi - Şimdiye kadar tartışmalar oyunu kaydedildi bir sebebi var. Çocuklar ram ve basit yay ve pala erişim 11 tüfek, ama asla Diablo tarzı eylem tarafından önerilen sizin izometrik görünümü kullanmak "alevler fan" tarafına döner.


Dünya yok olabilir, ancak keşfetmek için sol şaşırtıcı bir miktar vardır.
blok ve derinlik Bastion ortadan kaldırmak için binaların inşa edilmesi için, aynı zamanda mümkün olduğunda, tüm tipik saldırılarda mücadele kendisi değil, oluşabilir. Örneğin, böyle damıtım ve çocukları ekleyin artan kritik şans olarak kilit Perks açabilirsiniz. Kurma karıştırın ve çocuklar yol boyunca silah artırabilir bulundu. soğan-ve-gun gibi düşmanlara karşı karşı-your-face-kolay ya da şampiyon uzaktan yakından mücadele Snipes (uygun özel yetenekleri ile) her zaman iki silah sınırlama oyunun alanlarda bir dizi varyasyonları izin vermez yapabilirsiniz. (Yeni Oyunu + Ultra-cezalandırmak, ve hayatta kalmak istiyorsanız, muhtemelen ikinci olmak isteyeceksiniz, inan bana.) Gerçek bir meydan okuma ister misiniz? Açın, düşmana de hasar Forge ve daha fazla deneyim ve putlara modernizasyonu için parça ödül için zırh gibi yönlerini geliştirmek için.

Tüm bu yine, 2011 yılında gerçek oldu, ve süper-G, en azından, bir dokunuş daha çeşitli eklemek için bir utanç oldu. Ancak, Bastion bilinen oyunlarından ikinci gün miktarı dört yıl sonra oldukça iyi olsa bile, ilk yenilik kısa sürede kendi parlaklığını kaybeder. En iyisi, bu yeniden ödeme başlığı Bastion layık olacaktır. Bu iyi bir oyun tasarım ve yenilikçi bir hikaye kale, ve ben sadece de kalmak olacağını düşünüyorum, dört yıldır duyuyorum.